* Dữ liệu của bản demo này sẽ được làm mới hai lần / một tháng.
* Nếu bạn muốn có một phiên bản demo cho các gói khác, hãy nhấp vào nút yêu cầu.
Why it is time of "Omnichannel for Singapore Retail"
Omni-channel retailing—the integration and selling through multiple channels—is expected to flourish as brands in Singapore scramble to avoid high rental expenses and the loss of customers to online players.
"This means:
1. Embracing and integrating e-commerce into their strategy;
2. Having physical stores to serve as showrooms to provide the touch and feel of products;
3. Having in-store mobile devices (mPOS) or computers;
4. Offering return policies by post and to store;
5. Offering self-collection services for online purchases and delivery for in-store purchases,"
- See more at: sbr.com.sg
Giữ thông tin
Giới thiệu
This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
Đọc bàn hướng dẫn
Công cụ câu hỏi
0 người theo dõi
Số liệu thống kê
Yêu cầu: 03:03, 28/09/2018 |
Xem: 2346 lần |
Cập nhật: 03:03, 28/09/2018 |